Senaste nytt

Genväg till att skaffa högre status på Marriott Rewards

ESSA

Medlem
Jag funderar på att boka mig och mor på Courtyard New Jersey i mars, 4 nätter.
Jag hittar ett kort från Marriot men ingen av min info vill accepteras när jag vill logga in.
Hittar endast två mail från dem, från 2013 då jag gick med. Hade då poäng hos dem och det hade ju varit trevligt att plussa på dem. Fast, försvinner poängen av sig själv efter ett tag?

Isf skulle jag ju kunna försöka skapa ett nytt konto, vilken info går de på för att det ska se ut som ett nytt konto? Email?
Det verkar ju också som att det finns poäng att tjäna om någon värvar?
Hur funkar det, med många poäng, får man lägre pris eller är det uppgraderingar som gäller?
Bor sällan på Marriott att det kanske inte är värt att jag går med igen, såvida det inte ger mig lägre pris...
Har de koder att testa?
 

Falcon71

Medlem
Poängen försvinner inte , maila dom bara ditt reward nr så skickar dom nytt lösen - ganska ofta får du 15% billigare om du är medlem -men det ser du direkt på bokningsidan
 

pswe

Medlem
Jag funderar på att boka mig och mor på Courtyard New Jersey i mars, 4 nätter.
Jag hittar ett kort från Marriot men ingen av min info vill accepteras när jag vill logga in.
Hittar endast två mail från dem, från 2013 då jag gick med. Hade då poäng hos dem och det hade ju varit trevligt att plussa på dem. Fast, försvinner poängen av sig själv efter ett tag?

Isf skulle jag ju kunna försöka skapa ett nytt konto, vilken info går de på för att det ska se ut som ett nytt konto? Email?
Det verkar ju också som att det finns poäng att tjäna om någon värvar?
Hur funkar det, med många poäng, får man lägre pris eller är det uppgraderingar som gäller?
Bor sällan på Marriott att det kanske inte är värt att jag går med igen, såvida det inte ger mig lägre pris...
Har de koder att testa?

de nollar kontot efter 24 månader om du inte är aktiv
 

ESSA

Medlem
de nollar kontot efter 24 månader om du inte är aktiv

*Ogilla* ;-)
Tack då vet jag det.

Finns det något sätt att gå runt problemet med att jag redan är i deras rullor?
För man får väl ett gäng poäng som helt ny medlem?
Kan ju göra ett nytt försök och kan jag hjälpa någon här med poäng för värvning gör jag det gärna!
 

pswe

Medlem
*Ogilla* ;-)
Tack då vet jag det.

Finns det något sätt att gå runt problemet med att jag redan är i deras rullor?
För man får väl ett gäng poäng som helt ny medlem?
Kan ju göra ett nytt försök och kan jag hjälpa någon här med poäng för värvning gör jag det gärna!

du har ett pm från mig om du vill bli värvad
 

mappe

Ny medlem
är helt ny på detta, och reser inte jättemycket. Dock är det inplanerat en resa över ca 3v i usa över jul/nyår och boendet kommer i princip bara vara på marriotts hotell. Det blir en del nätter, och har läst igenom den tråd och några andra och funderade över om jag borde göra ngt för att maximera. Dels vad bör jag göra som helt ny kund, vad är det bästa sättet att registrera sig. Sedan, går det tex att göra någon challenge och med dessa nätter nå upp en bit i deras stege?
 
Toppen