Senaste nytt

Genom Orientens hjärta till Kängurus och Koalor. TG Royal First A380/B747

Gus

Medlem
Fantastisk rapport! Oj vad jag vill prova på Thai F! Vilket otroligt fin porslin de har!! :) Håller med om att köerna på Bangkoks flygplats är fruktansvärda! Jag reste häromveckan både i ekonomi och sedan i business från Suvarnabhumi. Oj vilken skillnad fast track gjorde!

Massagen man får på Thai spa är bland den bästa massage jag någonsin fått. Och då har jag ändå "bara" provat business-massagen!
 

Johanna

Medlem
Har aldrig upplevt Suvarnabhumi som jobbig men jag har alltid flugit business dit. Kanske ett bra val på många sätt. Men jag blir så sugen att prova first dit efter din fina rapport.
 
Massagen man får på Thai spa är bland den bästa massage jag någonsin fått. Och då har jag ändå "bara" provat business-massagen![/QUOTE]

Har 5h på BKK nästa vecka och har biljett vidare med Thai i business. I vilken lounge erbjuds det massage?
 

HON-II

Medlem
De få gånger jag har flugit med TGs A380 är mitt intryck av F kabinen att den är väldigt "plastig". Överllat vit plast som i åtminstone en maskin (vill jag minnas) är rätt så sliten och nedsmutsad. Inte helt optimalt färgval med vit plast för att behålla fräschören i kabinen....
 
Toppen