Gdansk Executive lounge - kort review

Diskussion i 'Lounger' startad av Traveller, 13 Februari 2013.

1. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänkte jag kunde slå ihjäl lite tid och berätta om loungen i Gdansk.
    På Gdansk flygplats delar SAS med övriga star alliance (Sk, Lufthansa och LO trafikerar här) på det som kallas Executive lounge. Här har även Dinerskunderna sitt tillhåll. Det här är en fräsch lounge med rikligt utbud av både dricka, alkohol eller inte, och smörgåsar. Dessutom ett gigantiskt utbud av godis. Alkoholen serveras dig i baren medans övrigt finns samlat på en och samma plats. Sköna skinnsoffor och fåtöljer, lugn och tyst atmosfär och god service.
    image.jpg
    Miljön är riktigt fräsch och rent. Svenska tidningar finns här eftersom SAS har hela fyra flighter hit per dag. image.jpg
    Gott om mat och dricka i avsett hörn.
    image.jpg

Bonden, jumbooze, miles och 1 annan gillar detta.
  2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var där i september förra året. En rätt så hyfsad tredjeparts lounge. Kändes lite som att gå i en godisaffär med alla burkar uppställda, och det slutade med att några Snickers åkte ner i väskan. Gott till kaffet ombord på SAS :)

3. Anfield

Anfield Medlem

Var där förra veckan och jag tyckte verkligen personalen var super trevlig , samt så var utbudet helt enligt mitt önskemål. Kan verkligen rekommenderas varmt.

4. Jacob

Jacob Medlem

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!