Gamla kontoutdrag AMEX

Diskussion i 'Kreditkort' startad av David Granström, 21 Juni 2011.

1. Är det någon som har koll på om man kan få tag i kontoutdrag/specifikationer som är äldre än tre månader från AMEX? Jag har insett att bara de tre senaste perioderna syns när man loggar in, och jag skulle vilja göra en sammanställning av 2011 so far...

Diners och MC erbjuder ju mycket längre historik, så jag har blivit lite bortskämd att inte plocka ut denna information varje månad.

2. tourist

tourist Medlem

Du får nog lov att ringa. (Jag har vid ett par tillfällen svarat i AMEX-enkäter att jag skulla vilja se längre historik, jag har ingen aning om varför det ine finns.)

3. Papperskopian

Papperskopian Ny medlem

Du kan få dem men efter 3 st så kostar de 45 kronor styck.

Men eftersom det bara gått ungefär 6 månader får du allt gratis ändå typ. Du beställer bara de månader du inte har och det borde bli 3 stycken då..

Last edited: 21 Juni 2011

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!