Senaste nytt

Galen försening med British Airways till Miami

agehall

Medlem
Undrar om inte johansch avser LHR mer än BA när han nämner strejk. Det var väl förra året som det strejkades bland immigration vilket ställde till det en del?
 

Riokalle

Medlem
Har ganska dåliga erfarenheter av BA vid förseningar. Var på väg till Rio nu i december med BAs morgonflight från ARN via LHR. Planet som skulle kommit in runt midnatt dagen innan hade inte kunnat lyfta från LHR pga dimma.
Det blev 5 timmar i kö på morgonen och ett tag var det aktuellt att vi skulle flyga till LHR senare på dagen och fortsätta till Rio dagen efter men då hävdade man att BA INTE skulle stå för hotell i London.
Nu löste det sig hyfsat och vi kunde flyga via Paris på eftermiddagen samma dag. Men BA höll inte med någonting trots 8 timmars väntan.
 

Rosie

Medlem
Nu verkar det som att vi har fått 600 E var för förseningen. Jag hade iaf fått 10425 kr på kontot igår. Men ingen info ;) Det går inte heller att se vem pengarna har kommit ifrån. Det står bara Danske Bank. Klagar inte, jag är nöjd med ersättningen :D

Nu ska jag boka lite fler resor och funderar på att ge dem en till chans. Borde ha varit med om det värsta redan.

Tack för hjälpen!
 

JensE

Medlem
Stod inget på min ersättning heller utan enbart överföring.

Bra att det löste sig och lite plåster på såren!
 
Toppen