Göteborgsträff, lördag 20 juli, kl 16, Incontro

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av David, 6 Juli 2013.

1. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Då startar vi en tråd om nästa inofficiella Göteborgs-träff, den 6:e i ordningen.

När: 20:e juli, kl 16
    Var: Incontro

Det är Robbie Williams samma kväll och det börjar nog snart bli fullt på restaurangerna. Vänligen anmäl intresse i tråden så beställer jag bord nån gång i veckan.

När ni anmäler er, ange även ifall ni kommer från start kl 16 och om ni ämnar äta eller bara dricka.

Närvarande:
    1. David
    2. GOTATH
    3. Flood
    4. Martin Andersson
    5. mry
    6,7,8. Ulla+2

Pga restaurangens öppettider kunde bord endast bokas från 17, vilket jag gjorde. Innan dess är alla borden i bardelen (nere vid fönstrena där vi satt förra gången) "up for grabs".

Vi har 8 platser säkrade i ett fullbokat Incontro, ovanför trappan till höger när man kommer in. Jag kommer att vara på plats lite tidigare för att sno åt mig ett bord nere i bardelen så får vi dela gruppen.

Last edited: 21 Juli 2013
  2. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är hemma och kommer gärna. Såg att jag fått 343 eb-poäng från förra träffen :):)

3 personer gillar detta.
  3. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dåligt med intresse, lite mycket folk på semestrar?

4. Det är säkert många på semester. Jag tycker det låter trevligt, ska försöka komma. Borde inte MarcusC vara sugen? :)

5. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag siktar på att komma! Eventuellt har vi middagsgäster den kvällen, annars stannar jag gärna och även tar en matbit.

6. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bord gick endast att boka till kl 17 så vi som kommer innan dess hänger i baren en stund.

7. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Felpost

8. Vi kör fulträff ikväll: Erik Bernskiöld, David, Andreas Bringman och jag :)

1 person likes this.
  9. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eventuellt jag kan komma...men kanske är borta över denna helgen..:(..

1 person likes this.
  10. olsson

olsson Medlem

Land:
    Norge Norge
    Jag kan nog titta förbi, tänkte åka hem till fiskrenset den helgen. Får dock se lite närmre vad som händer under kvällen. Borde kunna komma förbi på en öl och tjoa till GOTATH i alla fall :p och ni andra såklart.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!