Senaste nytt

Göteborg - San Diego vecka 44 med Miles and Morepoäng?

jdb264c

Medlem
Hej!

Har 82000 Miles and More-poäng som går ut 2016 och som jag är sugen på att flyga upp. Önskemålet är att åka ToR GOT-SAN vecka 44, men skulle eventuellt kunna utgå från CPH istället för GOT om det underlättar på något sätt.
Åker gärna så bra klass som möjligt och har inget emot flera stopp om det är nödvändigt för en högre klass.
Jag kan inte påminna mig om att jag sett någon M&M Bargain til SAN men jag har egentligen inte haft så bra koll på Bargains på några år.

Vad tror ni, var ska jag börja luska för att få ihop något?

Mvh
Johan
 

jdb264c

Medlem
Sorry, skickade från min telefon och irrade bort mig i klipp och klistra-försöket. Ska försöka editera när jag kommer till en dator.
Ja precis, Göteborg till San Diego. Eventuellt kan jag tjata mig till att bli hämtad i Los Angeles men det kommer kräva en hel del fjäsk.
 

Kricka

Medlem
@jdb264c Ett tips är att boka väldigt snart då v. 44 är "Höstlov" i skolorna, bl.a. i
Stockholm, och det brukar vara svårt att hitta (bonus)biljetter men ibland även
vanliga köpebiljetter då det är många som reser den veckan.
 

Jonas C

Medlem
Jag kan inte påminna mig om att jag sett någon M&M Bargain til SAN men jag har egentligen inte haft så bra koll på Bargains på några år.
De släpper i princip aldrig bargains till västkusten, och sedan så flyger de inte till San Diego. Vill minnas att de bara släpper bargains till destinationer som de själva flyger till.
 
Toppen