Göteborg-Cancun 19/12-2/1

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Tony Malila, 28 Juli 2015.

1. Tony Malila

Tony Malila Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska åka med familjen gbg- cancun 19/12-2/1. Har bokat JW Marriott för hela vistelsen på poäng (platinum). Såg att Wing flyger direkt från gbg för 72 ksek i royal class (2 vuxna och 2 barn 9 o 12). Lockande med direkt flyg och "wing business" men då jag är både platinum på finnair (900k poäng) och diamond på sas (250k) så utforskar jag möjligheten att åka på poäng alternativt hitta en bra rutt utan för många stopp. Nån som har nåt bra förslag?
    Mvh, Tony

David, Brandten, jerixon och 1 annan gillar detta.
  2. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lufthansa flyger Frankfurt - Cancun. Tror dock det blir svårt att hitta platser för poäng där runt jul och nyår.
    Och i övriga fall hittar jag bara flyg med två byten.

3. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kanske inte borde ge mig in i diskussionen då det finns andra medlemmar med betydligt mycket mer kunnskap i ämnet än mig men... Flyttar inte SAS sin vintertidtabell från LHR till LGW och därifrån flyger British Airways direkt till CUN och du kan väl använda Finnair Platinum poäng / OneWorld där?

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, SAS flyttar till Stansted. Men man kan flyga DY till Gatwick.

Brandten gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!