Götebiorg (GOT) -Köpenhamn (CPH) endast med ATR72

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Andreas Palmgren, 14 Oktober 2015.

1. Andreas Palmgren

Andreas Palmgren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser framöver att mina 3 framtida bokningar mellan Got och Cph flygs med ATR72? Kan inte minnas att jag flygit med detta plan där emellan tidigare. E det något nytt?

2. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det varvas CRJ900 och ATR72 där vad jag sett under September i alla fall. Kanske dom bara kör ATR72 nu de vet jag inte.

3. Andreas Palmgren

Andreas Palmgren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Känns som att det borde vara större tryck på den linjen så att de ska köra större plan.... Eller riktas mer och mer trafik till ARN för mellanlandning?

4. Njut av chokladbiten, den får man bara på ATR:n :)

Lindberg, Martin Torstensson och Anfield gillar detta.
  5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det ligger nog i linje med aktiv yieldförvaltning. Mindre plan, mer tryck, högre priser. T.ex. som torsdag 22/10.

upload_2015-10-14_16-53-44.png

6. Andreas Palmgren

Andreas Palmgren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har aldrig flygit ATR72 innan men borde inte ljudvolymen var bra mycket högre här än på ett jetdrivet plan?

7. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ta med dig Bose!

8. varva77

varva77 Medlem

Tycker det är marginell skillnad om någon alls....

Aurora gillar detta.
  9. Andreas Palmgren

Andreas Palmgren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bosen är alltid med, men kommer inte flyga själv den här gången så hade kanske vart trevligare att skippa dessa och föra en konversation med medresäneren. Sitter på rad 2 så borde var väl rätt långt framför motorerna vilket borde minska ljuden an aning. Blir för övrigt första gången jag flyger med propellerplan :)

10. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du vet att man kliver på längst bak va? Om det nu skulle vara viktigt för dig.

Layzedad gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!