Senaste nytt

Göra höna av en fjäder…

Bibinski

Medlem
Jeg har faktisk diskuteret dette med Lars Seier Christensen. Han sammenlignede Norwegian og Singapore Airlines First Class fordi WiFi var gratis hos Norwegian men kostede penge på Singapore Airlines...
OT: med den jämförelsen (om jag förstår den korrekt - vatten är gratis på McD men inte lyxkrog ish) så borde man tydligt kommunicera hur utomordentligt bra ens wifi är jämfört med Norwegian eller SAS (tycker det funkar exakt lika dåligt). Utan det upplevs det bara omodernt och ogenomtänkt 2015, precis som om en lyxkrog serverade mig kranvatten och tog betalt:)
 
A

Aurora

Guest
Jäklar vad svårt det är att följa diskussioner när man bara ser hälften av inläggen, haha ;)

Men för att återknyta till rubriken: Lite charmen med BC.se att man kan känna sig trygg i att vara asbergiskt petig :p

Ja, apropo å være barnslig og heve seg selv over andre... Småligheten lenge leve.
 
Gud hjelpe meg, er det rar det er krig i verden.
Når "voksene" folk klarer og krangle / kverulere om noe så trivielt som en liten flytur.
Det er fantastisk og se at besserwisserne lever i beste velgående her inne også!
Jeg har 150-200 flights pr år og gir nå blanke f*** i smothies, bråk etc etc. Det jeg er opptatt av er å komme frem på tid, samt at selskapet har ordentlige arbeidsforhold for sine ansatte. Med andre ord ikke DY,FR etc etc.
 
Gud hjelpe meg, er det rar det er krig i verden.
Når "voksene" folk klarer og krangle / kverulere om noe så trivielt som en liten flytur.
Det er fantastisk og se at besserwisserne lever i beste velgående her inne også!
Jeg har 150-200 flights pr år og gir nå blanke f*** i smothies, bråk etc etc. Det jeg er opptatt av er å komme frem på tid, samt at selskapet har ordentlige arbeidsforhold for sine ansatte. Med andre ord ikke DY,FR etc etc.
Besserwissere? Jeg tror ikke der er nogen her som optræder bedrevidende. Jeg synes dog det er vigtigt at der er plads til at være uenige i en sober tone...

Jeg er ikke lige glad med om jeg får det produkt jeg har betalt for. Det produkt inkluderer naturligvis rettidighed - nogen gange inkluderer det også en eller flere smoothies...

De ansattes arbejdsforhold er netop, de ansattes arbejdsforhold og har således ikke noget med mig som kunde at gøre. De ansatte er frie mennesker som har valgt det job som giver dem de bedste muligheder udfra deres evner. Hvis de kunne få et bedre job et andet sted er arbejdsmarkedet skruet sådan sammen at det nemt kan lade sig gøre at skifte fra et job til et andet.
 

Agö

Medlem
Gud hjelpe meg, er det rar det er krig i verden.
Når "voksene" folk klarer og krangle / kverulere om noe så trivielt som en liten flytur.
Det er fantastisk og se at besserwisserne lever i beste velgående her inne også!
Jeg har 150-200 flights pr år og gir nå blanke f*** i smothies, bråk etc etc. Det jeg er opptatt av er å komme frem på tid, samt at selskapet har ordentlige arbeidsforhold for sine ansatte. Med andre ord ikke DY,FR etc etc.
Du har naturligtvis rätt att framföra din åsikt. Jag vill dock påstå att många på det här forumet som själva betalar för sina biljetter går upp i att få den bästa tänkbara upplevelsen. I en sådan upplevelse ingår sådant som du uppenbarligen tycker är fullständigt irrelevant. Kika gärna runt på forumet, det finns trådar om Nutella på hotell, ett par hundra loungereportage (som folk här generellt verkar intresserade av), otaliga trådar om flygplansmat och ingående diskussioner om service, kundtjänst, bagagehantering m.m. - alla punkter som du inte bryr dig ett skvatt om. Kanske hittar vi en lösning på de stora problemen i världen på vår väg mot perfektion.
 
Besserwissere? Jeg tror ikke der er nogen her som optræder bedrevidende. Jeg synes dog det er vigtigt at der er plads til at være uenige i en sober tone...

Jeg er ikke lige glad med om jeg får det produkt jeg har betalt for. Det produkt inkluderer naturligvis rettidighed - nogen gange inkluderer det også en eller flere smoothies...

De ansattes arbejdsforhold er netop, de ansattes arbejdsforhold og har således ikke noget med mig som kunde at gøre. De ansatte er frie mennesker som har valgt det job som giver dem de bedste muligheder udfra deres evner. Hvis de kunne få et bedre job et andet sted er arbejdsmarkedet skruet sådan sammen at det nemt kan lade sig gøre at skifte fra et job til et andet.

Da har vi helt forskjellig preferanser om hva en forventer/forlanger av en flytur.
Klart kjöper jeg en long-haul f, så godtar jeg ikke ett sete i m! Nå har jeg inntrykk av at det er short haul flights det er snakk om.
At du bryr deg mer om du får en smoothie ombord enn de ansattes arbeidsforhold er helt fair det. Nå gidder ikke jeg å starte en diskusjon om det, så det temaet lar jeg ligge.
Jeg synes enkelte innlegg her har en "belärende" tone overfor andre. Alle har forskjellige preferanser om hva som gjör en happy, og jeg ser ikke hva som burde väre i veien for å akseptere at folk er forskjellige.
 
Toppen