EBGGOT
Medlem
Du förtjänar Pandion!
Måste ju komma snart ...!!!!
Du förtjänar Pandion!
Det känns ju lite som en conflict of interest när en viss medlem på forumet i många diskussioner försöker representera flygbolagens intressen snarare än konsumenternas. Det bidrar knappast till några bra diskussioner på forumet.
Fatter ikke hvorfor det oppfattes slik. Jeg har overhodet ingen interesse av det, men jeg liker å prate om ting uten at man skal stå med sekk over hodet og blowtorch i harnisk. Alt jeg har poengtert i denne tråden er at man jo gjerne kan forsøke å diskutere med perspektiv, ikke lavpanna negativitetshat. Som svar får jeg en heksejakt hvor folk gidder bruke tid på å rote fram gamle uttalelser og at man er "i en sekt". Det er ikke akkurat noen som møtes på midten og er enig i at en profesjonell prat på like vilkår er av interesse. Men alt dette føles helt nyttesløst, noen har bestemt seg for at alt jeg sier er feil og "ikke troverdig". Med andre ord er f.eks min uttalelse om at load factor kan ha noe å si når fly flyr relativt passasjerløse mellom europa og asia helt feil ihht Agö, at SAS' utenlandslounge på OSL utvides er bare tull i følge Agö og at SAS' siste fly LN-RKO har flydd til Zurich er bare min fantasi og lite troverdig Han vet nok best selv.
Jag hör vad du säger men samtidigt så måste du förstå mig också ... om INGET(!) argument biter på dig så blir man ju faktiskt ganska trött i längden ... lite svårt att "mötas i mitten" då.
Ännu en bedrövlig sak med LH First. Att de tar betalt för WiFi. Inte OK.För att återgå till ämnet igen och ta ett annat exempel.
De flesta som testat LH First är säkert mycket nöjda med helheten. Det finns dock saker som påpekats i linje med göra höna av en fjäder t ex det undermåliga utbudet på IFE (riktigt dåligt enligt min mening), den nya "billigare" champagnen (nedgradering från LPGS), maten (i vart fall av mig). Här snackar vi om en mycket bra produkt och ändå poängteras dessa detaljer i sammanhanget. Hur ska ett bolag kunna bli bättre om ingen påpekar detta?
Jeg har faktisk diskuteret dette med Lars Seier Christensen. Han sammenlignede Norwegian og Singapore Airlines First Class fordi WiFi var gratis hos Norwegian men kostede penge på Singapore Airlines...Ännu en bedrövlig sak med LH First. Att de tar betalt för WiFi. Inte OK.
Är inte detta av samma anledning som wifi är gratis på hostel, medan man blir tvungen att betala för det på Hilton? Den tilltänkta målgruppen på Hilton har betalningsförmågan och viljan att punga ut 200kr för wifi.Jeg har faktisk diskuteret dette med Lars Seier Christensen. Han sammenlignede Norwegian og Singapore Airlines First Class fordi WiFi var gratis hos Norwegian men kostede penge på Singapore Airlines...