Går inte att boka bonusresa på sas.se just nu

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av rob74, 7 Januari 2014.

1. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Verkar vara något tjorv med att boka bonusresor nu:

Bonusresor.JPG

2. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har varit tjorv sen igår runt 14 :(

Likt en flygförsenings avgångstid flyttas även denna "avgång" framåt :(

1 person likes this.
  3. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är intressant att de skriver "ny information väntas" inte att det skall vara löst tills dess... :(

Hoppas det inte dessutom skapar en uppsjö av ärenden som måste hanteras manuellt med tanke på de underbara handläggningstiderna.

4. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad ska man säga? SAS IT...

5. cbroxe

cbroxe Medlem

Helt sjukt. Nu står det att det väntas fungera först efter helgen... Riktigt dåligt!

6. StarFlyer

StarFlyer Medlem

Riktigt irriterande! Jag bokar bonusbiljetter hur sällan som helst, men just idag hade jag tänkt boka in en resa till söndag. Någon som vet om det fungerar via telefonbokningen?

Kan det vara så att EuroBonus systemet kraschat pga uppdateringar inför nya EBD? :p

7. Johan_G

Johan_G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hoppas innerligt att detta elände beror på att man migrerar dom underliggande EuroBonus-pryttlarna till en stabilare och bättre plattform (för att senare implementera EBD) och inte på att man försöker pimpa om den gamla sörjan till EBD. Med tanke på SAS track record vad gäller IT-lösningar kan jag antagligen sluta hoppas...

8. miramax

miramax Medlem

Ska gå bra att ringa :)

9. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Undrar om dom blir glada när jag ringer och vill boka AMEX 2-4-1 imorrn.. Och inte kan kolla själv innan :)

10. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Allt gick ner måndag morgon runt kl 12. Satt och planerade 3 resor och skulle precis boka, när det slutade fungera. Otroligt irriterande.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!