Gästa in oss på Heathrow?

Diskussion i 'Lounger' startad av Gizmo79, 27 November 2015.

1. Gizmo79

Gizmo79 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Tänkte göra en kort historia något längre....

Har alltid sen jag var liten rest väldigt mycket, men det var först för 2 år sen som jag kom underfund med det här med poäng och vad det kan öppna upp för möjligheter. Så jag började att spara via SAS eurobonus och för drygt en månad sen så åkte jag och min fru på vår första resa i business (till Ord) med allt vad dessa fördelar innebar (priority tags, fast track och lounge)
    Hade innan detta aldrig ens besökt en lounge, nu fick vi chansen att besöka SAS lounger i Gbg, Arlanda och i Chicago, vilket ju var väldigt trevligt!
    Jakten på poäng och nästa 2-4-1 voucher är i full gång!

Med detta sagt så över till min fråga, är nämligen så att jag och en kompis ska åka till London för vidare förd till LA nu på torsdag, åker 11:25 från Got. Åker på en voucher som han fått och som skulle gå ut vid årsskiftet, dessvärre fanns det bara business till London och sen därifrån Economy plus till LA. Så som jag förstår det så har vi tillgång till lounge i Gbg men inte sen i London.
    Och tänkte då fråga lite försynt om det möjligen är så att det är nån/några härifrån som befinner sig på heathrow samtidigt som oss och kanske skulle vilja gästa in oss i nån trevlig lounge?

Tack på förhand!
    Mvh Patrik

2. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Posta här: Lounge meetings samt läs några sidor bakåt och se om någon redan annonserat att de är på LHR då. Problemet är ju dock att ni är två, så det krävs en hel del tur. :)

bossefin gillar detta.
  3. Gizmo79

Gizmo79 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ah, har helt missat den tråden. Tack för tipset!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!