Fungerar inte att betala med Diners Club på SJ.se

Diskussion i 'SJ & SJ Prio' startad av olo, 31 Maj 2015.

1. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag skall betala resor på SJ.se så slutar det med ett felmeddelande om att CVC-koden är felaktig, om jag försöker betala med mitt Diners Club. Jag har kortet inlagt i min profil så det är samma kort som jag har betalt med flera gånger tidigare. Jag upplevde felet för en tid sedan, men nu har det återkommit sedan ett par veckor tillbaka. Om jag provar att växla till ex. mitt Mastercard (också i min profil) så fungerar det.

Varje gång det här har hänt, har jag ringt SJs kundtjänst där de, till webbpris, har genomfört köpet med mitt Diners.

Är det fler som har upplevt det här? Är det någon som kan betala med Diners på sj.se?

2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Betalar varje dag sedan några månader tillbaka med mitt Diners på SJ. Fungerar utmärkt.

olo och Christian R gillar detta.
  3. Christian R

Christian R DYKWIA

Gebyrfrit! :D

Agö gillar detta.
  4. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gött!

Undra varför inte fungerar för mig. Felsökt genom olika webbläsare, kort i profil, kort utan profil. Är gissningen att det är Diners fel, så att det är dit jag skall ringa imorgon?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!