Senaste nytt

Funderingar kring inofficiella BC-träffarna

palmen

Moderator
Känner inte till någon arena med ett sådant namn :rolleyes:

Hur var det nu den gamla vaggvisan gick... "Söderstadion ramlar ner, ramlar ner.... Stackars bajen..." ;)

Det finns faktiskt en bra sak med Tele2 Arena, de har en ölhall med massa god korv under arenan (om jag förstått det rätt). Har visserligen inte varit där själv men hört att det ska vara bra :)
En annan bra sak är att vi är obesegrade där till skillnad från HIFDIF ;)
 

Sofia

Medlem
palmen, hallå där! (tror det är bäst att vi lämnar fotbollssnacket utanför forumet och sparar det till annat tillfälle :rolleyes: )
Senator, ja jag är ju klar med plugget nu och har massor med tid över, haha!
 

Sofia

Medlem
Sofia skulle väl kunna ta på sig partyhatten och se över konceptet med inofficiella träffar?

Egentligen vore det ju roligare om vi kunde göra officiella träffar :)

Känner att jag nog inte ska vara ensam om detta men kan gärna ingå i en liten löst sammansatt grupp och komma med goda (?) förslag. Tror inte jag känner folks karaktär tillräckligt bra för att fixa detta på ett sätt som är uppskattat av alla :confused: Men jag försöker gärna!
 

agehall

Medlem
Det största kravet är nog att det ska vara ett relativt tyst ställe - dvs inte en massa högljudd musik i bakgrunden. Vi träffas för att snacka och ha det trevligt och då är en tystare miljö bra. Sedan skadar det inte om prisnivån inte är helt galen heller.

Därefter är det bara att föreslå ett datum och se hur många som är intresserade. Och givetvis, förvarna stället lagom långt innan.
 
Toppen