Någonting jag frågar mig är om det kommer bli dyrare att flyga i C. Man tar bort två stolar på varje rad vilket gör att businesskabinen rymmer 33% färre stolar. Samtidigt kommer antagligen efterfrågan öka ytligare med nya produkter. Ska bli intressant att se.
Någonting jag frågar mig är om det kommer bli dyrare att flyga i C. Man tar bort två stolar på varje rad vilket gör att businesskabinen rymmer 33% färre stolar. Samtidigt kommer antagligen efterfrågan öka ytligare med nya produkter. Ska bli intressant att se.
Kapaciteten falder med henholdsvis ca. 6% og ca. 15% på A330 og A340.Någonting jag frågar mig är om det kommer bli dyrare att flyga i C. Man tar bort två stolar på varje rad vilket gör att businesskabinen rymmer 33% färre stolar. Samtidigt kommer antagligen efterfrågan öka ytligare med nya produkter. Ska bli intressant att se.
BusinessClass.dk skrev:Et større og mere avanceret sæder indebærer dog at antallet af sæder ombord mindskes. På Airbus A330 vil der fremover være 32 sæder ( 34 i dag) og på Airbus A340 vil der være 40 sæder ( 46 i dag). Den populære buffet bag den forreste businesskabine vil fortsat være at finde ombord efter opdateringen.
Så blir det inte. Du kan läsa texter i Jacobs artikel. Fötterna av passagerare i bakre raden kommer att hamna under ditt avlastningsbord.
Stämmer. Det är samma tillverkare (Thompson) och i princip samma stol, men några små skillnader.Ser ut som Qantas nya businessate som lanseras i slutet av aret. Antar att det ar samma tillverkare.
Visa bifogad bild 25004
Foto: Qantas