Frukost i Menzies Business lounge Arlanda?

Diskussion i 'Lounger' startad av drW, 12 September 2013.

1. drW

drW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då jag ska ut och resa med Ving på lördag undrar jag om denna lounge har någon som helst frukost. Skulle vara rätt skönt att äta lite där i lugn och ro innan färden till Mallorca med Thomas Cook.

2. Jag antar att du menar Menzies lounger i T5. I så fall bröd, skinka/salami, gruka, tomater, Kalles kaviar är dem som jag kommer ihåg att det fanns.

Last edited: 12 September 2013
  3. Jacob

Jacob Medlem

Stämmer bra. Bröd med pålägg finns under hela dagen med bl.a. ost och salami. Utöver det kaffe, te och juicer (samt öl/vin på kran, om man vill hårdstarta dagen).

4. Original

Original Medlem

och chips..

1 person likes this.
  5. perhall

perhall Medlem

Jag tycker den loungen är ganska bra. Ungefär lika tätt med folk som i SAS-loungerna och allt man behöver finns. Men aldrig någon riktig mat, inte ens soppa... finns mycket tidningar och ok med plats. Och chips, som sagt, alltid!!! Det är ju numera borttaget i många lounger (knappast av kostnadsskäl, kanske av hälsoskäl...?). Måste starta en ny tråd om det när jag orkar. Varför är chips borta ur lounger. Finns ju inte ens i den stora CPH-SAS-loungen ibland.../Per

6. Jag vill hellre ha soppa än chips/nötter i loungen. Det finns alltid ost/salami/gurka/kaviar och pastej i den loungen är min erfarenhet. Saltgurka, paprika kan dyka upp ibland med.

1 person likes this.
  7. Menzies Loungen i T2 är jo mycket bättre och har ett helt annat utbud känns det som...

8. Jacob

Jacob Medlem

Jag antar att Ving har avtal med Menzies business lounge, annars är ju Menzies executive lounge mycket trevligare, båda i terminal 5.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!