FRJ 328 (Fairchild Dornier 328JET) - Var ska man sitta?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av trekker, 12 Augusti 2015.

1. trekker

trekker Medlem

Sitter och vantar pa attnagra reward biljetter skall slappas pa MAN-GOT-MAN med Sun of Scandinavian (British Airways) om ett par veckor. Det ser tomt ut pa planet sa jag ar hoppfull om att de slapper dom. Till min fraga, var pa detta flygplan skall man sitta? Det ser ju onekligen litet ut pa expertflyer, sitter man bast bak eller fram. Tack pa forhand.

2. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Reser man själv ska visst 2A vara att rekommendera enligt FlyerTalk.

3. trekker

trekker Medlem

Sa har kanske man inte far saga men kanske ar att bra plats nar man reser med frugan ocksa ;)

4. trekker

trekker Medlem

Nu har dom slappt 6 reward platser pa flighten ut, men ingen pa den hem. Flyget ser obokat ut, nar brukar dom slappa fler platser? Kan man fa dom att slappa genom att ringa? Det ar ca 2 veckor tills den planerade resan ar.

5. twiggs

twiggs Medlem

Hur menar du att flyget ser obokat ut?

6. Johannes

Johannes Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ställer de inte in den rackaren då och då? Kanske är därför?

7. trekker

trekker Medlem

Jag kan boka 9 platser nar jag testar, samtidigt ar inte ett enda sata upptaget pa expertflyer.

8. crazy voyager

crazy voyager Medlem

Är inte grejen med den rutten att den till stotr del är uppbokad av bolagsbiljetter till Astra? Kanske det påverkar hur tillgången ser ut på expertflyer och gör att uppfattningen där inte riktigt är korrekt?

9. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det gäller väl bara turen till Cambridge?

10. crazy voyager

crazy voyager Medlem

Den var förvisso startad med det i åtankte men uppfattningen jag fått är att det är samma med MAN-GOT. Förvisso verkar Astras labb i Cheshire vara planerat att stänga 2016 men fram tills dess finns där 3000 anställda så det är nog en del resor mellan MAN och GOT för en del av dom.

Med det sagt har jagi nget konkret att styrka det, bara vad jag hört från folk.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!