Senaste nytt

Fri uppgradering till First class om du bokar Club World tur och retur

Dr. Miles

Expert
@Senator @Dr. Miles hur skall man värdera dealen till HKG från Köpenhamn
och Billund som verkar vara motsvarande dvs. one-way upgrade ?
Det är samma erbjudande, till skillnad från priser till Nordamerika finns det inte så mycket bra First class priser till Asien. Därför kan det vara ett bra deal om man inte tänker åka västerut.

För min del betalar jag sällan en betald Business/First class biljett medf egna pengar (inte med andras pengar heller i och för sig), därför hade jag någ köpt USDM miles med de pengarna istället.
 

ALU

Medlem
Trodde den "gamla" kampanjen inte riktade sig mot Sverige som den här gör. Aja.. nån kanske hoppar på den.. :)
 
Den här kampanjen är vanligt återkommande och är alltid lika dålig så länge man inte har avralspriser. :(
Det kan vel være ganske udemærket hvis man har brug for en fleksibel billet eller bare booker sent.

I-klasse virker til at have 21 dages forkøbskrav for "billig I-klasse" og 14 dages forkøbskrav for "dyr I-klasse". Langt de fleste forretningsrejsende vil således havne i R, D, C eller J medmindre de har en Corporate Deal på I-klasse hvor man ser bort fra forkøbskravet.
 

agehall

Medlem
Kampanjen gäller bara publicerade fares, så avtalspriser hjälper inte.

Jag vet folk som jobbar på stora bolag som fått del av dessa kampanjer (eller iaf motsvarande). Förutsätter att de har avtalspriser även om jag inte frågat men personen jag känner som fick del av en sådan här kampanj hade bokat genom deras rekommenderade resebyrå och jag är 110% säker på att de inte skulle ha bokat de aktuella bokningsklasserna till ordinarie pris.
 
Toppen