Senaste nytt

Fredagstråden™

Brukar köra upp bakom Hilton och hitta parkeringar där på de små gatorna.
Inte haft något problem när jag varit :)

Jag parkerade bakom Hilton eller ja, inte på vattensidan utan på Hornsgatan tror jag det var. Fanns parkeringar där, typ kullersten vid sidan av vägen och det tog bara 1 minut, om ens det att gå till Hilton från bilen. Mycket smidigt.

Övrig tid 15 SEK per timme så jag betalade typ 130 SEK. Nu på skavsta och inväntar flyg till Gdansk. :p

Var skapligt trött klockan 04.30 men fick en rejäl frukostpåse med mig från Hilton så nu är man lite på banan igen. Hoppas dock verkligen på early check-in i Gdansk så man kan sova lite till.
 
Last edited:

011430121

Medlem
Från igår kväll i USA, fredag svensk tid...
Visa bifogad bild 61221

Idag blir det öl öl öl öl och lite öl :)
@palmen, jag tror att det fortfarande är fredag där du befinner dig
Vill visa att även på SJ får man kaviar i F på tåg 564, är på en resa som kommer att ta över 5 timmar, slutdestination blir Kramfors! Nu är man på sitt livs resa!
Anförtror dig, att imorgon söndag kommer jag att vara otrogen, men säg inte det till någon, mer info imorgon!
IMG_0915.JPG
 
@palmen, jag tror att det fortfarande är fredag där du befinner dig
Vill visa att även på SJ får man kaviar i F på tåg 564, är på en resa som kommer att ta över 5 timmar, slutdestination blir Kramfors! Nu är man på sitt livs resa!
Anförtror dig, att imorgon söndag kommer jag att vara otrogen, men säg inte det till någon, mer info imorgon!
Visa bifogad bild 61224
Åhh, en egen tub också! Tog du en iskall vodka till?
 

Fredrik

Medlem
Håller på och kontrollerar mina bokningar inför en framtida resa och ser att jag reser till Heathrow på separat biljett dagen efter min långtur. Det kan bli svårt att få ihop och det kostade 780 kronor att fixa till.

Å andra sidan fick jag mail från Flying Blue som förlänger mitt silverkort trots 2000 poäng och 14/15 segment. Möjligen för att jag hade 2 segment till som jag sov över och missade i höstas...

Med tanke på att jag sov över två raka flyg från Heathrow och sen bokade nästa resa på fel dag tror jag att jag ska hålla mig långt borta från den flygplatsen.
 
Håller på och kontrollerar mina bokningar inför en framtida resa och ser att jag reser till Heathrow på separat biljett dagen efter min långtur. Det kan bli svårt att få ihop och det kostade 780 kronor att fixa till.

Å andra sidan fick jag mail från Flying Blue som förlänger mitt silverkort trots 2000 poäng och 14/15 segment. Möjligen för att jag hade 2 segment till som jag sov över och missade i höstas...

Med tanke på att jag sov över två raka flyg från Heathrow och sen bokade nästa resa på fel dag tror jag att jag ska hålla mig långt borta från den flygplatsen.
Hm, postade du detta i fel tråd måhända?
 

AABack2ARN

Medlem
Snart matchstart mellan Washington Capitals och Edmonton Oilers med @Martin Gren och @David som sidekicks. Go caps!

Hoppas det hann komma in lite mer folk på arenan innan matchstart - annars ser det ut som en ganska dålig publikuppslutning :(

Senaste matchen jag var på i Madison Garden (för en hel del år sedan) var officiellt slutsåld men det var ganska många stolar som gapade tomma...
 
Toppen