Senaste nytt

Fredagstråden™

trekker

Medlem
Inget vidare drag i denna tråden.

Fredag iallafall, smuttar på en single malt och tar det lugnt. Glömde skriva i business loungen igår, men SAS Plus på CPH var helt ok. SAS fast track fungerade väldigt bra klockan 2 på em, maten i business loungen var väldigt bra och de hade till och ned alkoholfri öl vilket jag ofta saknar i lounger.

Själva resan var sämre då jag tycker stolarna på sas a319 var under all kritik och helt nersuttna. Nästa vecka blir det tillbaka på BA.

Trevlig helg alla.
 

Ricci

Medlem
Tänkte köra en "vit flygmånad" i år också och fixat så att jag slipper flyga till Stockholm under Januari utan kollegan får komma till mig istället.
Med lite sippande på Arbeg Uigeadail ikväll så blev suget för stort, så det blev en dagsresa nästa fredag CPH-DUS-CPH i plus för att få några timmar på båt/vattenmässan (Boot.de).:)
 
Last edited:

J-Dog

Medlem
Fredag. Känns helt ok att ta fram två flaskor Penfolds bin 28 från "vinkällaren". (har dock ingen vinkällare).

Penfolds gör faktiskt fantastiska viner och jag har haft förmånen att inmundiga en Penfold Grange (dock av årgång 2010). Säga vad man vill om ett vin som kostar över 4000 kr flaskan på systembolaget så är iofs ordet prisvärt inte det första som kommer susande genom huvudet. Dock ska man inte dra detta "omdöme" över hela Penfolds serie av vin eftersom majoriteten av deras viner är fantastiska - och väldigt prisvärda. Deras Penfolds Hyland för ca 130kr kan man utan tvekan ta fram som "mitt sista i minuten vin" :)

...och vad jag skulle avsluta med...varför inte ta en tur till Barossa Valley :)
 
Last edited:
  • Gilla
Reactions: Gus

Anfield

Medlem
6eeb7068d6b552c4ce945902176801dd.jpg


Paus i fredags bestyret, med att döda krokodilen.
 

ESSA

Medlem
Paus i fredags bestyret, med att döda krokodilen.


Såå nöjd man kan se ut då! :)

Här blir det ofrivilligt lugn hemmafredag.
Skulle jobbat några timmar på MC-mässan men med skallebank dygnet runt finns det inget smink eller skådespelartalang i världen som skulle kunna lura ens mig...

Önskar er alla trevlig helg!
 
Toppen