Senaste nytt

Fredagstråden™

ESSA

Medlem
Börjat sondera terrängen bland Sous vide.
Någon som har erfarenhet och tips?

Ska på Food & Wine fair nästa vecka och hoppas hitta säljare där och kanske nåt erbjudande.
 

trekker

Medlem
Har spenderat fredagen med att boka vintersemestern, intressant att SAS ville ha mer än 8000 kronor t/r ARN-UME på sas.se men exakt samma flyg gick på £360 (4100 Kronor) bokat på flysas.com/en/uk/. Samma sak fast tvärtom när jag bokade bil, de ville ha mer än £500 (5700 kronor) pa avis.co.uk men på avis.se kostade exakt samma bil 3200 kronor.

Nu blir det gymmet och sen England - Skottland på tv ikväll om ingen kan tipsa mig hur jag kan se Frankrikematchen i UK.
 

jerixon

Medlem
Nöter lite mil och lugna favoriter innan kvällens middag med jobbet.
Hade nästan hellre varit hemma och slappat i soffan efter den här veckan ;)
20161111_174857.jpg
 
  • Gilla
Reactions: CJR

ESSA

Medlem
Hämtat mig efter gårdagens alla provsmakningar av Champagne på mässan i Älvsjö.
Har även lyckats knappa hem lite shopping på kinesernas största shoppingdag 11.11. (Double 11)
Bl.a. blev det påsar på rulle samt vakuummaskin till den sous vide jag ska köpa på mässan i morgon.
 

Timotey

Medlem
Har spenderat fredagen med att boka vintersemestern, intressant att SAS ville ha mer än 8000 kronor t/r ARN-UME på sas.se men exakt samma flyg gick på £360 (4100 Kronor) bokat på flysas.com/en/uk/. Samma sak fast tvärtom när jag bokade bil, de ville ha mer än £500 (5700 kronor) pa avis.co.uk men på avis.se kostade exakt samma bil 3200 kronor.

Nu blir det gymmet och sen England - Skottland på tv ikväll om ingen kan tipsa mig hur jag kan se Frankrikematchen i UK.
Tror England-Skottland är en betydligt roligare match
 

In_Sweden

Medlem
Är det någon som har tips om bästa sätt att spendera en fredagskväll som statuslös (i Skyteam) på Schiphol?
Menzies loungen verkar enligt folk på internet inte vara värd att spendera inträdesavgiften på (eller?)

Oavsett så ska det bli skönt att komma tillbaka till Sverige för första gången sedan Augusti
 
Toppen