Fred i sikte i armstödskriget?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Chrille, 10 December 2014.

1. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    pep och slugger4567 gillar detta.
  2. magost

magost Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad tror panelen om denna lösning?

Fred i sikte i armstödskriget - DN.SE

Personligen tycker jag det skulle kunna fungera om de satt monterade från boarding,
    men att börja vika ihop en sådan och klämma in när man satt sig känns lite skitnödigt..
    Men jag är kanske för svensk...

slugger4567 gillar detta.
  3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle inte bli så glad om min stolsgranne satte upp en sådan där - den inkräktar på mitt utrymme i mitt säte. Jag tror inte det där är lösningen, den heter snarare "Businessclass".

Trox, Jakob Österberg, henrik l och 1 annan gillar detta.
  4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trodde det hette First.

micke, Jakob Österberg, henrik l och 1 annan gillar detta.
  5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är en mer avancerad (och bättre!) lösning, men business räcker för att lösa detta problem.

Agö gillar detta.
  6. Treo

Treo Medlem

Glöm inte att det där kan vara ett trefrontskrig i ekonomiklass, en del verkar ju tro att de kan lägga upp sina fötter mellan stolarna framför.

7. NotRyan

NotRyan Medlem

Skulle någon göra så mot mig om jag satt där, så skulle jag bli tvungen att boka WCHC åt vederbörande....

agehall gillar detta.
  8. Crater2

Crater2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man kan bli en känd maffiaboss, inte en j-l kommer våga ta ditt armstöd.

Enklare kanske att acceptera att man har en stolsgranne och ta det som det kommer.

9. Monkey_Class

Monkey_Class Guest

Jag har inga problem med armstöd då min axelbredd (din ryggtavla är som en ladugårdsvägg som kollegorna brukar säga) gör att personen(erna) bredvid inte kan lägga armen där :)

(Ja! Jag vet - jag är en sådandär jobbig typ som tar mycket plats men jag visste inte bättre när jag var yngre och startade min träningskarriär)

10. SAS404

SAS404 Medlem

Nej jag tycker inte det där är lösningen, om någon brer ut sig såpass mycket att det blir otrevligt får man väl helt enkelt säga till, eller knipa igen tills man landat. Var är vi på väg om man ska börja packa upp en sån där i tystnad och placera på sätet, känns mest allmänt skumt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!