Från Mexico med Lufthansa

Diskussion i 'Reserapporter' startad av 149@telia.com, 20 April 2012.

1. 149@telia.com

149@telia.com Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För mig är resan en del av målet. För vissa andra synes det som om det är resan som är det viktigaste.
    På hemväg från Mexico City hade jag en viss försening från mötet och taxin körde, kanske naturligt som om
    rödljus bara var en rekommendation. Vi hann fram till incheckningen och där det stod en massa kreti och pleti
    i businesskön och blockerade för en person som gärna ville till loungen så fort som möjligt för en GT.

En lite sur baggage boy som bara fick 20 pengar för att flytta väskan 25 meter. Sådant får man ta.
    Efter en massa strul med passpolisen så visade det sig senare att jag inte rest ut från Mexico.
    Skall bli intressant när jag skall in om två månader.

Loungen var bara skräp. Full av tyskar som bredde ut sig över mängder av stolar.
    Som alla förstår av att jag nämnde tyskarna så flög jag Lufthansa.

Servicen perfekt . De ordnade t.o.m. Ementaler och Port trots att det inte fanns på menyn.
    Stolarna bedrövliga, men de väcker en inte upp med frukost allt för tidigt.
    Precis lagom tid att byta om.

Det bästa med loungen i Frankfurt är varmkorven även om man måste stå och äta den med
    datorn och ett glas rödvin i andra handen. Mycket folk hela tiden.

Förerdrar British Airways.

Last edited: 20 April 2012
    1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!