Senaste nytt

Frågor om Flying Blue

Dr. Miles

Expert
Ping till @Air France/KLM

Tina skrev sin e-mailadress i forumet, så kan du skicka ett e-mail till henne och fråga, ifall du inte har gjort det redan?

tipalitz@airfrance.fr

Oj oj oj, det här låter förfärligt och inte alls som att vi gör vad vi kan för att hjälpa våra kunder. Jag vet att det inte hjälper Er för tillfället men jag vill ändå att Ni skall veta att detta är uppe på agendan hos Management. Vi har lyssnat på feedback från kunder och vet att detta är ett område vi måste förbättra och det omgående. Christian, om du har tid, kan du maila till mig tipalitz@airfrance.fr så att jag kan ställa lite mer frågor för att sedan föra vidare till Management. Det vore toppen att ha lite konkreta exempel. Ber verkligen om ursäkt för hur du har blivit behandlad av vår kundservice. Mvh Tina
Välkommen Tina Palitz, ny företagsrepresentant för Air France & KLM | Sida 4 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
  • Gilla
Reactions: olo
Toppen