Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Osten

Medlem
Hallå! Föst vill jag tacka alla medlemmar och kunskapen som finns här :) Hoppas jag skriver på rätt sida.
Tänkte testa för första gången med Amex 2-4-1.
Försöker boka en bröllopsresa till Hawaii, Florida eller Maldiverna . Hade tänkte åka runt juli i år.
Hur många poäng behöver man ungefär ?
Sökt lite på united men hittar inte något speciellt. Är man sent ute?
Andra tips?
Ha en trevlig kväll /Andreas
Oklart hur många dagar ni vill vara borta samt hur många Eurobonuspoäng ni har att spendera.
Hittade denna vid en snabb sökning via United. Cirka tre veckor i Florida. Arlanda - Fort Lauderdale i Business på i stort sätt alla flighter:
upload_2019-2-6_19-8-14.png

Samt hem:
upload_2019-2-6_19-9-15.png
 
Oklart hur många dagar ni vill vara borta samt hur många Eurobonuspoäng ni har att spendera.
Hittade denna vid en snabb sökning via United. Cirka tre veckor i Florida. Arlanda - Fort Lauderdale i Business på i stort sätt alla flighter:
Visa bifogad bild 86166
Samt hem:
Visa bifogad bild 86167
Intressan, glömde att säga vi flyger från cph men Arlanda går oxå.,
Hade tänkt oss ca 2v . Har ca 100 000 poäng och om jag har förstått kostar en resa med sas 60 000 poäng T/R person utan voucher ? eller
Tack så mycket för infon.
 

Frisk78

Medlem
Intressan, glömde att säga vi flyger från cph men Arlanda går oxå.,
Hade tänkt oss ca 2v . Har ca 100 000 poäng och om jag har förstått kostar en resa med sas 60 000 poäng T/R person utan voucher ? eller
Tack så mycket för infon.

En resa i business kostar 100 000 poäng/pax t.o.r Usa. Sas Go får man för 60 000 poäng.
 
Oklart hur många dagar ni vill vara borta samt hur många Eurobonuspoäng ni har att spendera.
Hittade denna vid en snabb sökning via United. Cirka tre veckor i Florida. Arlanda - Fort Lauderdale i Business på i stort sätt alla flighter:
Visa bifogad bild 86166
Samt hem:
Visa bifogad bild 86167
Gjorde den sökningen men fick inte upp dom flighten du hittade, konstigt eller gör jag fel :)
Edit, sökte som 2 enkelresor och då gick det .... har inte tänkt på det . :)
 
Toppen