Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

squeezen

Medlem
Sedan undvik förkortningar så gott det går. EBP står för Eurobonus Pandion, dvs steget över diamond status.

Ni menar Eurobonuspoäng men när folk ev letar info via sökfunktion etc och letar efter Pandion kan dessa trådar felaktigt visas i resultatet. Samt att det ändå vid första anblick kan vara lite missvisande. Vill ni förkorta skriv isf EB poäng
 
Sedan undvik förkortningar så gott det går. EBP står för Eurobonus Pandion, dvs steget över diamond status.

Ni menar Eurobonuspoäng men när folk ev letar info via sökfunktion etc och letar efter Pandion kan dessa trådar felaktigt visas i resultatet. Samt att det ändå vid första anblick kan vara lite missvisande. Vill ni förkorta skriv isf EB poäng

Du har rätt, ber om ursäkt, skrev bara på samma sätt som frågeställaren.

// Stefan
 

Resetokig

Medlem
I natt släpptes endast go och plus på en long haul vi bevakat (330 dagar innan avresa). Har kontrollerat via seat map att inga business släpptes. Får vi nu gott vänta till 120 och 90d för ytterligare släpp eller har någon varit med om att det släppts platser däremellan?
Segt när man väl har bra framförhållning. Förstår såklart att 330d inte är något man ska ta för givet.
 

Resetokig

Medlem
Vad är med seatmap att göra? Man kan boka en bonusresa / betald resa utan att välja någon sittplats också.
Aha jag trodde man valde sina platser när man bokar. Hur som helst verkar de ej kommit ut business då vi bevakade hemsidan från flera enheter exakt vid släppet.
Har lagt in alert för bevakning.
 

Canadien

Medlem
I natt släpptes endast go och plus på en long haul vi bevakat (330 dagar innan avresa). Har kontrollerat via seat map att inga business släpptes. Får vi nu gott vänta till 120 och 90d för ytterligare släpp eller har någon varit med om att det släppts platser däremellan?
Segt när man väl har bra framförhållning. Förstår såklart att 330d inte är något man ska ta för givet.
EWR släpps väl kl 06 svensk tid, i.e. 00 lokal tid, så i morse är väl mer korrekt, eller släpptes EWR-ARN i Go kl 00 svensk tid?
 

perhording

Medlem
Har kollat i tråden "Posta din lyckade bokning av bonusresor här" men inte hittat så mycket. Vi vill åka 3 personer i business från Arlanda till Australien (Brisbane/Sydney) januari 2020, sista leg verkar det finnas bäst tillgänglighet med Singapore Airlines. Min fråga är om det är lönt att jag försöker att byta mer än 1 gång i Asien? Jag hade gärna åkt tex via både Seoul och Singapore eller Bali och Singapore. Jag ser att @perhording fick till byte i både Shanghai och Singapore, (skrivet 29 nov 2018)?

Yes, det var inga problem! Hade en variant på den bokningen med byte i BKK och SIN också, innan jag ändrade till PVG och SIN.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen