Spørgsmålet omkring Singapore Airlines er ikke længere relevant. Vores fly CDG-SIN og SIN-CDG er ændret så det var pludselig 50 minutters connection på udturen og 10 minutters(!) connection på hjemturen i Singapore. Jeg fik besked om at flyet var ændret, men der var intet som bad mig tage stilling til flyet videre til og fra Bali. Men jeg ringede til Air France og det kunne de godt se var skidt. Efter at have checket lidt forskelligt vendte agenten tilbage og fortalte mig at jeg var heldig fordi der var plads til os på afgangen via Amsterdam med KLM. Nu er det bare at flyet fra Amsterdam til Bali mellemlander i Singapore og er en gammel 2-3-2 konfiguration. AirFrance er den nye kabine med 1-2-1 seating, så jeg sagde til ham at jeg ville med AirFrance og det var egentlig derfor jeg havde booket det. Han checkede og sagde at der var ingen muligheder, heller ikke dagen after.
Hmm... Mens jeg havde agenten på telefonen søgte jeg på AirFrances webside og fik en connection ud hvor man flyver SIN-DPS med KLM på det fly som mellemlander. Og retur med Garuda fra DPS-SIN. Det nævnte jeg og så kunne han pludselig godt finde det, lidt underlig service da jeg meget specifkt sagde at jeg jeg ville med AirFrance fra og til Europa - men blev booket om så vi beholder AirFrance mellem CDG og SIN og så KLM ud hhv Garuda hjem til og fra DPS.
Nu har Garuda så i dag annulleret det fly vi skulle med fra DPS-SIN så vi i stedet for 1:05 times stopover får 4:30 times stopover i SIN på hjemturen. Ikke det mest spændende, Sky View lounge som AirFrance anvender er ikke noget særligt og bruges også af diverse kortselskaber - vi prøvede den sidste år med adgang via et Diners' kort. Men mon ikke vi får tiden til at gå.
Til gengæld har vi fået 3 timers stopover i CDG på udturen i stedet for 1 time. Så skulle det være muligt at fruen kan nå at besøge Clarins i loungen, det trækker nok ikke ned
Det kunne stadig være fint at høre omkring serveringen på AirFrance mellem CDG og SIN... Hvis Tina er her?