Jag vet inte om de har fått en riktig plus-kabin ännu men har LAN-kärran 5+2 rader i business? Har inte den 6 rader business?
Eh ja då hoppas jag ju inte att jag får den. Kanske kan få tillbaka OT om det blir LAN kärran och man får sitta ekonomi (Go).Åkte LAN kärran från ORD i fredags och den har ingen Plus kabin. Var dock några som betalt för Plus biljetter och inte var helt nöjda vilket man har full förståelse för.
Som Diamond tycker jag inte det om du har ett säte med extra utrymme i economy. Har man ett "vanligt" economy säte, ej Diamond och inte i behov av poängen till något annat skulle jag definitivt uppgradera.Lånar tråden för en liknande fråga.
Är det värt att uppgradera från minus till Plus på en dagflygning i gamla kabinen?
Som Diamond tycker jag inte det om du har ett säte med extra utrymme i economy. Har man ett "vanligt" economy säte, ej Diamond och inte i behov av poängen till något annat skulle jag definitivt uppgradera.
Helt rätt men den har fortfarande inte fått en riktig Plus-kabin. LN-RKP är just nu uppe i luften som SK943 och seatmappen för den hemvändande SK944 visar att Plus är raderna 11, 12, 14 och 15 med 2+4+2
Att kunna ligga rak lång uppskattar jag iaf väldigt mycket.
Lånar tråden för en liknande fråga.
Är det värt att uppgradera från minus till Plus på en dagflygning i gamla kabinen?
Jag är ~1.90 och kan inte riktigt sträcka ut mig bekvämt i gamla businessJa, är man över 2m så får man problem.