Senaste nytt

Fråga Karin på Air France/KLM

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Sir Agehall, jag pillar skarpt ditt sätt att "promota" henne.. Som sagt, hon måste nog vara en trevlig tös...

Jovars, jag har pratat en del med henne. Och jag tycker hon är trevlig och försöker vara så hjälpsam som hon kan vara. Även om jag inte är något stort fan av AF/KL, så är jag av nöden tvingad att använda dem då och då varför jag tycker det är lika bra att göra det bästa av situationen.

Även om hon inte lyckas locka över dig till AF/KL-träsket, så är hon säkert intresserad av dina ev synpunkter på varför du inte vill använda dem - och du har egentligen inget att förlora på att ta dig lite tid och delge dessa...
 

Concorde

Founding Member
Får vi be om att i fortsättningen ta "meta" diskussioner om en representants tillgänglighet via PM i fortsättning. Bara för att någon visat sig villig att hjälpa behöver det inte betyda att dom kan svara omgående.

Back on topic eller så måste vi stänga tråden.
Tack för er förståelse :)
 

jurgenb

Medlem
Låter som Karin behöver erbjuda ett Flying Blue Gold till er som vägrar flyga AF/KLM ? :) Vetefan om jag skulle flyga med dom trots ett sånt kort..
 

JacobGBG

Medlem
Oavsett mina åsikter om AF/KLM så tycker jag att vi ska känna oss priviligerade av at tha Karin här och jag tycker hennes tillgänglihet är föredömlig av den enkla anledningen att hon är den enda företagsrepresentanten som aktivt deltar här.
 

Traveller

Medlem
Karin kontaktade mig här i onsdags. Samtal på måndag... Skall bli intressant att få reda på vad hon kan erbjuda... Kanske får AF ta mig till Lyon på torsdag?
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Vacker, trevlig eller underbar får andra avgöra, ;) men det känns som ett förtydligande är på sin plats och en uppdatering för nytillkomna.
Jag arbetar med nyförsäljning på Air France KLM och deltar så aktivt jag hinner på bc.se, men har naturligtvis ett antal andra arbetsuppgifter som ibland tvingar mig att prioritera. En av anledningarna till att vi valt att vara med här, är att lyssna in hur "snacket går" i ett forum som engagerar väldigt många frekventa och erfarna resenärer.
Jag är övertygad om att ett guldkort hos oss INTE är det som fullt ut avgör om man väljer att resa med oss eller inte. Affärsresor kräver att man tittar lite bredare när det gäller destination, resans längd, tidtabell och pris. Gillar man t ex inte CDG kan ju inte gärna ett Flying Blue guld ändra på det, så ärlig måste man vara.
Jag tar, som ni förstår, mer än gärna emot synpunkter på oss, vad vi kan göra bättre och kanske också om det finns något som vi faktiskt redan gör bra! :rolleyes: Om någon av er vill nå mig mer eller mindre omgående är ni alltid välkomna att ringa eller skicka ett mail: karin.forss@klm.com eller 0708-991731... när jag drunknar i samtal och mail får jag ta det som ett gott tecken! :D
 
En av anledningarna till att vi valt att vara med här, är att lyssna in hur "snacket går" i ett forum som engagerar väldigt många frekventa och erfarna resenärer.
Jag är övertygad om att ett guldkort hos oss INTE är det som fullt ut avgör om man väljer att resa med oss eller inte.
Även om jag inte tillhör er målgrupp(affärsresenär) vill jag tacka era medarbetare på GOT som brukar alltid checka in mig som sista pax ganska nära avgången. Senast var ju även en bonus (tack till blond tjej som liknar mycket Amy Smart) i form av platsbyte till en tom rad.
Och det är inte Flying Blue eller guldkortet är orsaken till att jag flyger med AF/KL och jag gillar CDG :)
 

agehall

Medlem
Jag är övertygad om att ett guldkort hos oss INTE är det som fullt ut avgör om man väljer att resa med oss eller inte.

Jag vill faktiskt påstå att du har fel här. Hade jag inte fått en statusmatch från EBG till FBG, så hade jag nog i princip inte alls flugit med SkyTeam. Även om det för mig hade gått fort att nå upp till FBG, så hade jag nog aldrig brytt mig utan detta.

Så även om ett guldkort inte är avgörande så skulle jag säga att avsaknanden av detsamma är dessto större faktor, iaf för mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen