Senaste nytt

Fråga angående uppgradering av Eurobonus biljetter

airbus330

Medlem
Precis anlänt PVG.

Tvärstopp vid gaten i cph att uppgradera bonusbiljett till Y+ eller C trots massor med plats. Surt...

Får hoppas det går på vägen hem om ett par dagar.
 

Ubbe

Medlem
Precis anlänt PVG.

Tvärstopp vid gaten i cph att uppgradera bonusbiljett till Y+ eller C trots massor med plats. Surt...

Får hoppas det går på vägen hem om ett par dagar.
Hoppas det lyckas för dig.

Lika dant för min fru och mig ut från CPH 29/5 Tvärnit och den sura tanten i gaten vägrade kontakta flight managern..
Hem från PVG 3/6 var det inga problem när man väl kommit förbi den första kinesiska tjejen som avfärdade alla försök med att det fanns ingen mat. När vi sa att vi äter vår mat från low economy så gick det bra och sedan var det inga problem utan det fanns mat till alla... Såg dock en herre med guldkort som försökte uppgradera men började argumentera med hög röst vid första negativa beskedet som fick sitta långt bak. Trevlig personal på bägge sträckorna för övrigt. Den sura tanten från CPH fick nog inte åka med... :cool:
 

airbus330

Medlem
Jag och min flickvän hade superflyt på hemvägen från PVG. Vid incheckning sa de att det inte var några problem att uppgradera. När jag frågade vad det skulle kosta i poäng så sa hon 20 000/pers!!! Vi hade tydligen blivit op-uped till Economy Extra pga full economy och därav behövde vi bara betala 20 000/pers.

De knappade på men sen infann sig ett frågande ansikte och en suck bakom datorn. Jag frågade vad problemet var och då sa hon att jag hade en bonusbiljett.... Ja ja tänkte jag, vii har ju redan blivit op-uped till Economy Extra... Men se incheckningsdamen gick och frågade Flight Managern och när hon kom tillbaka så sa hon att det var ok att uppgradera till Business men att det var ett stort undantag bara för denna gång. 40 000 poäng senare och 8G och 8H var bärgade.

Toppenflight följde med fantastisk service!!! Bra SAS!
 
Toppen