Senaste nytt

Four Seasons har omdannet Boeing 757 til luxushotel

pep

Medlem
Det flyvende hotel - billet koster 650.000 DKK
FSH_1913_600x388_1073061m.jpg
[video=youtube;VbL_IYACw7k]https://www.youtube.com/watch?v=VbL_IYACw7k[/video]
Første tur varer 24 dage og kaldes 'Around the World. Man starter i Los Angeles og slutter i London. Undervejs er der ophold i Hawaii, Bora Bora, Sydney, Thailand, Mumbai og Istanbul.

Det koster små 650.000 kroner per person ved en dobbeltbooking. Har man ikke den slags penge til en rejse, kan man også bare nøjes med økonomiudgaven 'Backstage with the Arts', der varer 16 dage og fører dig til Paris, Lissabon, Milano, Istanbul, St. Petersborg og Prag til en pris af 370.000 kroner.

Set idag på Ekstra Bladet - Her er det flyvende hotel - billet koster 650.000 kr.
 

bstark

Medlem
Läste om det där, hade inte tackat nej om man blivit bjuden.
Har förvisso ganska skralt med erfarenhet av Four Seasons, men utifrån ett resturangbesök där jag fick förstklassig service utan att jag bodde på hotellet så är jag helt klart positiv.
 

Bamsefar

Medlem
Nja det är 120000 usd + tax - det blir runt millen i Sverige om man köper via Four Seasons Preferd Partner...

Sedan tillkommer saker som mat, dryck, dricks och tips, utflykter med mera. Räkna med 1.5 miljoner per skalle på 24 dagar...
 
USD 119.000 INKL måltider, boende, alla landtransporter, utflykter osv men tyvärr är 24-dagars resan redan slutsåld............... Flyget till avgång och ankomst ingår ej.
 

flum

Medlem
Skulle inte tacka nej, alla de FS jag bott på(förutom möjligtvis Santa Barbara) har varit utsökta.
 
Toppen