Senaste nytt

Fortsatt hård konkurrens i Skandinavien

JonW

Medlem
Har man följt kvartalsredovisningen så är det inte några överraskningar vad årsrapporten (som släpps i februari 2014) kommer visa även om det fjärde kvartalet (som redovisas 19 dec) skulle visa på positiv utveckling.
OK, väljer Sas att publicera sin Q4-rapport 19 dec, kan jag garantera att de blir utkastade från börsen.
Antingen för att de har en extremt senfärdig ekonomiavdelning.
Eller för att de har en ekonomiavdelning som använder spåkärringar.
 

NotRyan

Medlem
OK, väljer Sas att publicera sin Q4-rapport 19 dec, kan jag garantera att de blir utkastade från börsen.
Antingen för att de har en extremt senfärdig ekonomiavdelning.
Eller för att de har en ekonomiavdelning som använder spåkärringar.

Jag tycker att det är lite sent, borde ha kunnat komma under november... Men utkastade från börsen för att man rapporterar november-oktober (Q4 i brutna året aug-okt) den 19 december???

Mvh
/NotRyan
 
Last edited:
Jag tycker att det är lite sent, borde ha kunnat komma under november... Men utkastade från börsen för att man rapporterar november-oktober (Q4 i brutna året aug-okt) den 19 december???

Mvh
/NotRyan

Det tar ett tag att pussla ihop en sån där årsredovisning vet du, vi har brutet räkenskapsår som slutar 30/11 och publicerar i slutet på januari :)
 

fcx

Medlem
Det tar ett tag att pussla ihop en sån där årsredovisning vet du, vi har brutet räkenskapsår som slutar 30/11 och publicerar i slutet på januari :)

Har aldrig förstått mig på ekonomer. Det är väl bara att man går in i sitt ekonomiprogram och väljer "redovisning" -> "skapa årsredovisning" i menyn?
 
Toppen