Senaste nytt

Fortsätta med Eurobonus eller skaffa ett kort till?

Senator

Moderator
Reser man mycket i en region/på destinationer där (i detta fall) *A är starka finns det anledningar. Ta SAS/Lufthansa tex och de anledningar som Senator anger i inlägg 5.

Tack.. jag la till ett exempel. Frågade någon mig 2011 hade jag haft gdaily inställning. Men med den dynamik som finns i kategorin "Enhancements" just nu där alla jobbar mot målet "Sämst i världen" (i alla fall Miles & More) så tror jag att äggen kommer fördelas i flera korgar.
 

A380*G

Medlem
Jag håller med, nästa r/t till Skandinavien i december innan jul kör jag LH Group för att säkra upp SEN till februari 2017. Men nästa longhaul därefter i januari blir nog postat till EB...
 

Senator

Moderator
Jag håller med, nästa r/t till Skandinavien i december innan jul kör jag LH Group för att säkra upp SEN till februari 2017. Men nästa longhaul därefter i januari blir nog postat till EB...

Jag funderar på två "A" klass resor nästa år så man behåller SEN ut februari 2018 :) Åker "A" ner från 300%, då är det "see you, wouldn't want to be you" för min del..
 

Patrick

Medlem
Vi är nog rätt många som sitter i samma sits, sikta på den nya nivån över EBG (då Pandion ligger långt från min verklighet) eller börja med en annan leverantör/allians...?

Pandions har iaf inga problem med sina 241 iaf har jag hört, kanske den nya nivån får lite av svart glans över sig på samma sätt? Det är inte olagligt att drömma... :D
 
Toppen