Senaste nytt

Formel 1 events med BusinessClass

johhenrik

Medlem
Ok, jag hade kunnat motivera lite mer utsvävningar i cirkusen (och tillochmed dricka Mumm som är enda champagnealternativet) om jag hade en entusiast med mig. :) Tips?

Om du har tillgång till data på telefonen under loppet, ladda hem den officiella F1-appen och köp en subscription för 85kr. Då har du tillgång till live commentary under loppet vilket ju ökar njutningen på plats enormt. Den kräver inte alls mycket bandbredd. Jag körde den i Kina o hade bara Edge vid banan, men det funkade klockrent.

Är ni flera? Isf är ju festen på söndagen att rekommendera. Det kostar säkert en hel del, men är man flera så kan det bli en bra deal. Jag fick ett bås, Magnumflaska Champagne (minns inte märke nu) och två flaskor Grey Goose för 4000kr senast i Shanghai, så det var ju helt ok att dela på några stycken. Kan tänka mig det är dyrare i Montreal på Cavalli, där festen är.

Här är en artikel ESPN skrev efter partajet jag var på: Burlesque dancers and naked women | Formula 1 | F1 Blogs | ESPN F1
 

JonW

Medlem
Precis som erc så känns det som att F1-intresset har dalat sen det glada 90-talet beroende på en fylld kvot (och med tanke på att även denna erc är intresserad av att kuska runt i bil så antar jag att det är samma person som under F1bb-eran...)
Vi är minst 3 st gamla F1BB:are här inne!
Även jag har alltså andats F1 större delen av mitt liv, och har varit på 15 GP live, så jag kan också ställa upp som guide om det behövs.
Abu Dhabi kan nog vara en tanke, har inte varit där men det sägs vara lite som Mellanösterns Monaco.
 

Patrick

Medlem
Jag hakar på! Om jag inte är ute och reser såklart. ;)

Försöker få in ett F1 lopp per år, och i år är det Abu Dhabi som är tänkta eventet. Men planer är till för att ändras. ;)

På tal om bilar: jag har som avkoppling att åka till Nürburgring (minst) en gång per år, köra 2 dagar och bara njuta. Har vi någon mer här som gillar det? :)
 
Jag hakar på! Om jag inte är ute och reser såklart. ;)

Försöker få in ett F1 lopp per år, och i år är det Abu Dhabi som är tänkta eventet. Men planer är till för att ändras. ;)

På tal om bilar: jag har som avkoppling att åka till Nürburgring (minst) en gång per år, köra 2 dagar och bara njuta. Har vi någon mer här som gillar det? :)

jag brukar åka ner med hojarna 2 v per år och gjort det i säkert 7-8 år nu.
 
Toppen