Senaste nytt

Flying Reimagined - Lever Etihad upp till sitt motto? (Business/First Class)

Gus

Medlem
Suveränt! Fantastiskt rapport! Kan det finnas någon business class som slår Etihad? Du sa att du bokade med American Airlines miles. Inte kan man använda sina miles hos British Airways för detta väl? Det hade varit nice annars.
 

karho

Medlem
Suveränt! Fantastiskt rapport! Kan det finnas någon business class som slår Etihad? Du sa att du bokade med American Airlines miles. Inte kan man använda sina miles hos British Airways för detta väl? Det hade varit nice annars.

Hej, tack för mycket!

Jämfört med många medlemmar har jag relativt begränsad erfarenhet av long haul business class, så svårt för mig att säga. Men det är utan tvekan den bästa business class jag har provat.

Bokade med American Airlines miles ja, så vitt jag vet går det inte att boka Etihad med BA Avios. Då skulle jag och säkert många med mig gjort det för länge sen...

Som en joker går det ju också att boka Etihad för Eurobonuspoäng också, mellan Abu Dhabi och Europa, om man har på TOK för mycket såna liggande. Kostnaderna för uttag är nämligen obscent höga: EuroBonus partners - Etihad Airways - SAS jämfört med hur många AAmiles man får betala, speciellt innan höjning 22 mars 2016: oneworld and other airline award chart
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen