Senaste nytt

Flying Blue Promo Awards t.o.m 31 mars 2015

agehall

Medlem
Nej, det var väl först när man tittade i kalendern som man såg om det faktiskt fanns plats eller inte förr. Försvinner erbjudandet helt nu alltså?
 

nilsson

Medlem
Tja, det finns som sagt inga boxar för business class i de flesta världsdelar längre, och en omgång promo awards utan C-biljetter till Dubai från minst en av AF eller KLM är ju otänkbart (plus att vi redan använt det som räkneexempel i tråden).
 

nilsson

Medlem
till Lima och Montevideo är dessutom bara från Madrid (med Air Europa)

Det är å andra sidan så enkelt att ta sig till att jag räknade som lite extra flygskatt. Fast det vore kanske en idé för FB och se till att det finns award-platser till Madrid så länge det finns promo-platser.
 

Homer

Medlem
Det är å andra sidan så enkelt att ta sig till att jag räknade som lite extra flygskatt. Fast det vore kanske en idé för FB och se till att det finns award-platser till Madrid så länge det finns promo-platser.

Trots namnet har väl Air Europa knappt några rutter inom Europa, CPH-MAD la de tydligen lagt ned ganska omgående.
 

nilsson

Medlem
Fast jag tror att det är tekniskt problem snarare än policy-ändringar. Om jag söker på award-biljetter LPI-DXB i C så får jag 50% rabatt på 21 dagar i Januari. Det är nyår, fredagar och söndagar som är undantagna.
 
Toppen