Flyghistoriken borta på mitt EuroBonus-konto

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av reseledarn, 11 December 2014.

1. reseledarn

reseledarn Medlem

Sedan någon vecka tillbaka är alla mina flygresor borta på EuroBonus - Mina sidor. Kvar ligger endast resor gjorde på poäng samt poäng från samarbetspartners (Amex, MC, Fortum etc).

Mina ackumulerade poäng är oförändrade så inget konstigt där. Gjorde en SK flygning igår och skall göra en ny ikväll. Intressant att se om poängintjäningen åker upp utan att jag ser resan på Mina sidor.

Någon som känner igen detta problem?

2. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo, jag har haft samma problem ett par ggr. Ringde en gång och då tog det en halvtimma så var de på plats igen. De finns där men man blir lite 'worried'.

3. dino_81

dino_81 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har också har ett liknade "problem" - då försvann de senaste årens aktiviter på kontot medan tidigare fanns kvar. Korrigerades per automatik efter några dagar.

4. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma sak har hänt mig också, alla flygningar försvann ur listan, men poängen fanns kvar. Ringde supporten och de skulle ordna med en reset av kontot inom 24 h. Några timmar senare hade flygningarna återkommit.

5. SAS404

SAS404 Medlem

Verkar vara lite allmänt tjall med EuroBonus just nu. Hela min profil var borta under gårdagen. Tredje gången på kort tid SAS verkar ha "större" problem med hemsidan?

6. reseledarn

reseledarn Medlem

Efter veckans två SK flygningar är resehistoriken tillbaka på mina sidor. Märkligt att det kan vara så svajigt ändå.

7. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Chattade med SAS supporten nu och påpekade att jag inte hade min historik på mina eurobonus sidor eller i appen.
    Tog 20 sekunder så skrev han: "Testa nu" och vips så var allt som förut igen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!