Senaste nytt

Flygdag på Malmen, Linköping 27-28/8 Någon som ska dit?

marbe166

Medlem
Där utgick min kompis (sjukdom) från programmet och därmed boende mm trist för alla inblandade.
Så nu blir det till att planera om...

Alla hotel verkar fullbokade så jag funderar på att bo i Norrköping och sen ta morgon tåget tid och sen buss ut till Malmen.
Sen så bör det väl vara görligt att ta sig till Flygplatsen med kollektivtrafik...

Njae, buss Resecentrum-Malmen t/r ska inte vara några problem (förutom eventuellt trafikkaos), men till LPI är det taxi som gäller.
 

FF#1

Medlem
Njae, buss Resecentrum-Malmen t/r ska inte vara några problem (förutom eventuellt trafikkaos), men till LPI är det taxi som gäller.

Ok, tack för info.
Det ska gå gratibussar till Malmen var 10:e minut

Sen verkar det ju gå att ta lokalbussen till aldelens utanför flygplatsen. om jag har förstått det rätt så är det bara drygt 2km från city till flygplatsen?
 

Timotey

Medlem
Där utgick min kompis (sjukdom) från programmet och därmed boende mm trist för alla inblandade.
Så nu blir det till att planera om...

Alla hotel verkar fullbokade så jag funderar på att bo i Norrköping och sen ta morgon tåget tid och sen buss ut till Malmen.
Sen så bör det väl vara görligt att ta sig till Flygplatsen med kollektivtrafik...
Ska du bara bo i Norrköping så tycker jag du ska kika på Mjölby istället. Stadshotellet ligger mittemot tågstationen och det är en kortare tågresa från Mjölby till Linköping än från Norrköping. Hotellet inget märkvärdigt men det duger för att sova
 
Toppen