Flygbussar i Paris - Les Cars Air France

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Martin Björnström, 9 Juni 2015.

1. Jag är inte så ofta i Paris men har valt RER tågen eller Uber tidigare. Men nu testade jag Les Cars bussarna från Air France och det var verkligen smidigt till Porte Maillot där mitt hotell Le Meredien ligger. Total gångsträcka från terminal till hotell var nog mindre än 100 meter.

Priset är €17 enkel väg och det tar cirka 45 minuter. Inget Wifi och det kan bli lite trångt men du kan ta med dig massor med bagage.

Ett litet tips från mig! Fler som testat?

2. Mr.A

Mr.A Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nyttjar också denna då jag skall in till centrala Paris, operan, Porte Maillot eller Gare de Lyon är bekvämt, dessutom är transfer mellan Orly och CDG gratis för elite plus-medlemmar.

Martin Björnström gillar detta.
  3. MLE

MLE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med, riktigt smidigt. Har åkt med Les Cars från Pullman Montparnasse till CDG, bussen avgår i princip från hotellet så jag funderade inte ens på andra alternativ.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!