Flygbolagen är bäst på sociala medier

Diskussion i 'Övrigt' startad av Jacob, 6 Augusti 2013.

  1. Jacob

    Jacob Medlem

    En kul undersökning, speciellt för oss här på BusinessClass.se. En undersökning från analysföretaget Socialbakers visar att svenska företag blir allt bättre på sociala medier och allra bäst är flygbolagen med en svarsfrekvens på 79 procent. Detta skriver Dagens Media i en artikel.

    Allra bäst att svara på frågor bland flygbolagen är KLM med en svarsfrekvens på 97 procent och en genomsnittlig väntetid på 45 minuter, vilket rimmar väl med erfarenheten på BusinessClass.se med vår eminente företagsrepresentant Karin (Air France/KLM). Alitalia kom på plats två och SAS på plats fem.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×