Flygbolag hotar Avherald.com (Ryanair?)

Diskussion i 'Övrigt' startad av Bryant, 6 December 2012.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ännu ett PR trick av FR?

3. SK1989

SK1989 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Holloman

Holloman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ytterligare en anledning att inte flyga med Ryanair! Om de känner sig hotade av att Avherald, som jag ser som en av de mest trovärdiga informationskällorna om flygincidenter, rapporterar om deras incidenterna och hotar dem med legala åtgärder så är något sjukt. Kommentarerna på Avherald är långt ifrån värre än man ser på Facebook, Flyertalk etc.

5. Det är kanske därför RYNR(flygbolaget vars namn inte får uttalas) försöker tysta ner avherald.com. Om det var typ Aftonbladet eller Expressen som skrev ingen skulle tro på innehållet på allvar.

2 personer gillar detta.
  6. SK1989

SK1989 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Härligt. Jag hade aldrig brytt mig om att läsa om den här Ryanair-incidenten, men nu gjorde jag det förstås. En riktig Streisand-effekt alltså, kanske var det tänkt så också av Ryanairs publicitetsavdelning?

8. Det är något osannolikt med det där bolaget. De kör metoder som nån jäkla bilhandlarskojare och beter sig som barn i allt från reklamkampanjer till rättstvister, inget särskilt med det, finns många sådana skojare...men man förväntar sig inte det på den här nivån, det här är ju ett av Europas största flygbolag. Det jag önskar mig mest av allt är att regionala myndigheter slutar sponsra dem för att de ska flyga till just deras minimala flygplats. Skulle vara intressant att se vilka priser de får ta ut då - "skattebetalarpengabristtillägg" 100 kr?

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!