Flygbiljetter hos Turkish Airlines hittas inte på www.checkmytrip.com

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Mauricio, 21 Oktober 2012.

1. Mauricio

Mauricio Medlem

Land:
    Norge Norge
    Köpte biljetter med Turkish airlines till São Paulo nästa år, men lyckas inte hitta bokningarna med bokningsreferens och efternamn. Kan det vara för att utresan är så pass långt fram? 18-30 Mars 2013. Har alltid hittat bokningarna på checkmytrip.com men då har flygningarna varit max två månader fram i tiden. Har ni någon aning om varför det är så?

2. Om du har bokat din biljett hos Turkish Airlines webbsida blir det inte Amadeusbokning därför kan du inte hitta din bokning på CheckMyTrip heller.

3. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Aha... AHO, tack för den.. Jag har ju bokat med Turkish till Egypten men inte kunnat hitta dom där heller.... Nu har farbror AHO lärt Traveller varför... Traveller säger tack!

1 person likes this.
  4. Mauricio

Mauricio Medlem

Land:
    Norge Norge
    Tack AHO! Nu förstår jag varför :)

5. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  6. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    AHO, kan jag någonstans välja seat redan nu på Turkish??? Check my trip tillåter ju val men....?

7. Jag är rädd att det går endast via telefonsamtal.

8. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Frågar en liknande sak fast med annat flygbolag. Hittar inte min SN-bokning på checkmytrip. Är det samma sak där, att de inte har Amadeus?

9. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Om jag minns rätt använder de Sabre, så kolla här: http://www.virtuallythere.com/

10. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Problemet löst. SN hade gett mig fel bokningsreferens. När jag skrev ut mitt BP så stod det helt andra bokstäver än vad jag haft innan... Och nu kan jag se min resa på checkmytrip

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!