Senaste nytt

Flyga till Vietnam från Stockholm sommaren 2015

D

Deleted member 4971

Guest
Om du kan sträcka dig till 6958 kr/pers kan du flyga Thai till Bangkok. Google Flights ut 15 juli hem 5 augusti.
Skärmavbild 2015-05-19 kl. 14.46.27.png
 

chazzie

Medlem
Värt att nämna är att billigaste eco-biljetterna med Thai inte ger något till EuroBonus, men å andra sidan är direktflyg väldigt smidigt!
 
D

Deleted member 4971

Guest
Värt att nämna är att billigaste eco-biljetterna med Thai inte ger något till EuroBonus, men å andra sidan är direktflyg väldigt smidigt!

Bra att veta! Tänker du på Thai Saver Plus då som ger 25% till deras eget program?
 

chazzie

Medlem
Bra att veta! Tänker du på Thai Saver Plus då som ger 25% till deras eget program?

Så kan den möjligen heta, jag vet bara att när jag sökte till BKK senast så fanns ingen biljett i Y till vettigt pris som gav några poäng till EB ={ Då fick det bli Emirates istället vilket kostade betydligt mindre men var en väldigt trevlig upplevelse och dessutom gav möjlighet till stopover i Dubai, med möjlighet att bocka av spel på en av mina "bucket list"-golfbanor :D
 
D

Deleted member 4971

Guest
Så kan den möjligen heta, jag vet bara att när jag sökte till BKK senast så fanns ingen biljett i Y till vettigt pris som gav några poäng till EB ={ Då fick det bli Emirates istället vilket kostade betydligt mindre men var en väldigt trevlig upplevelse och dessutom gav möjlighet till stopover i Dubai, med möjlighet att bocka av spel på en av mina "bucket list"-golfbanor :D

Okej kollade upp resan ovan och vad Eurobonus själva säger, och på utresan är det Q och hemresan V, EuroBonus partners - Thai Airways Intl. - SAS så man verkar få 100% poäng ner. Men inte en poäng på vägen hem. :oops:
 

Mikeswede

Medlem
Hej , kolla Turkish Airlines. V.29 och 3 veckor framåt är över 20 k SEK men om ni kan åka 1-1,5 v tidiagre verkar det att gå att få till strax under 17 k SEK. Allt för 2 personer och Stockholm-Istanbul-BKK-Ho Chi Minh. Endast planbyte i Istanbul. Hoppas ni hittar en bra resa.

MVH

Mikeswede
 

Wilhelm00

Medlem
Tack för svar! Hur fungerar det om jag köper en resa (via resebyrå online) där första segmentet görs av ett Star alliance bolag, men resterande med One world, får jag komma in i loungerna på mellanlandningarna? Har hittat en resa med Thai till Hanoi för 7553 kr, dock är stoppet väldigt kort, hade gärna velat tillbringa en dag/natt i Bangkok.
 
Toppen