Senaste nytt

Flyga till Cambridge, UK?

Homer

Medlem
Hyrbil i england är inte min grej alls av förklaringa anledningar :)
Det borde det vara, polisen ser rutinmässigt mellan fingrarna om man kör lite för fort på motorväg;)
och promillegränsen är 0,8.

Envisas man med andra transportmedel kan det möjligtvis vara lika snabbt (eller långsamt) att åka från BHX(SAS flyger dit),
för där ligger jvg stationen direkt på flygplatsen, tider och priser kan du kolla här.
Buy cheap train tickets online & find train times | Virgin Trains
Cheap train tickets, get UK train times & fares | thetrainline
National Rail Enquiries - Official source for UK train times and timetables
Tåg är billigt om man bokar online i förväg.
 

andreijas

Medlem
Tt hyrbil i england skulle va krångligt är en skröna, det kan vara lite lustigt att ta sig ut från första parkeringen och in i första rondellen, sen e det bara att gasa...
 
Jag skulle rekomendera direktflyg till Heathrow från Arlanda.
Även om Stansted är närmare än Heathrow till Cambridge, tidvinsten är nästan noll när du behöver att åka till Skavsta för att ta ett Ryanair flyg därifrån.

finns inte på kartan att jag flyger easyjet el SpyanAir..då cyklar jag hellre
 
Jag har kört en hel del bil i Australien och UK utan några som helst problem. Har även kört vänsterstyrd bil i UK vilket lägger till lite extra krydda. Tror inte du behöver oroa dig för att köra bil här...(skrivet i London med bil utanför)
 

Kricka

Medlem
Martin,
Bor du på Park Plaza Victoria denna gång ? Bor där själv denna gång för att testa
inför Farnborough.
 
Martin,
Bor du på Park Plaza Victoria denna gång ? Bor där själv denna gång för att testa
inför Farnborough.

Vi bor på Radisson Blu Portman uppe vid Portman Square. Smidigt när vi har barnvagn för min fru - nära till shoppingen :)

Jag ska iväg på BA invigningen av deras nya hangar imorgon bitti och även få titta på Boeing 787 Dreamliner, blir skoj!
 

Kricka

Medlem
Kul ! Gick förbi Portman tidigare ikväll på väg till middag. Flyger hem med SK 1524
vid 19-tiden imorgon.
 

jth

Medlem
Det var synd att SAS la ner flighten till STN för ett antal år sedan, åkte den flera gånger när jag besökte bekanta i Cambridge.
 
Toppen