Senaste nytt

Flyga SAS i ekonomiklass är katastrofalt dåligt

agehall

Medlem
Ta och gå igenom SAS processen från böran till slut på 5 resor du gjort.
Du kan omöjligt vara tot. positiv med helheten.
SAS devis "det var bättre förr" lever starkare än någonsin.

Mvh

Den altid lika ödmjuke Airbus747

Jag tror det skulle gälla alla flygbolag jag flugit med, om jag tittar på de 5 senaste resorna med resp bolag. Men faktum är att för mig brukar SAS funger väldigt bra. Jag brukar komma bra överens med personalen och får oftast bra hjälp av dem.
 

Jonas C

Medlem
SAS säger




så juice borde man få.

På senare tid har jag hört att man numera börjat ta betalt för snacksen mellan måltiderna, rent absurt enligt mig. Å andra sidan är väl SAS Economy på långdistans kanske den sämsta produkten på marknaden, gällande mat och IFE.
 

HansO

Medlem
På senare tid har jag hört att man numera börjat ta betalt för snacksen mellan måltiderna, rent absurt enligt mig. Å andra sidan är väl SAS Economy på långdistans kanske den sämsta produkten på marknaden, gällande mat och IFE.

Håller inte med !!!
Ta ex. Thai air och deras slitna plan från Stockholm.
Får du något extra där ?? Nej endast om du tjatar kan du få !
Har Thai någon IFE ? Nej absolut inte i economy !
Slutsats !
SAS är väldigt ok i mina ögon.
 
Jag hade glömt penna när vi åkte till Las Vegas och frågade då personalen ombord om dom hade en penna till utlånes.

Svaret blev:

Ja visst, vänta bara 10 sekunder så ska jag hämta en.

- Vi fick en sådan där barn-box med rit-papper och penna.
Allt bara för att fylla i inreseblanketten.

Fin service där.
Ritboken gav jag bort till stolsgrannen som hade en liten flicka, perfekto.
 

henrik l

Medlem
När man åker eco+ med BA ingår det en penna i kitet. Minns inte hur det är i eko, har bara åkt en gång på long haul:p
 

Kristofer

Medlem
Jag har haft pennbehov 5 ggr senaste året på SAS longhaul och fått en penna samtliga gånger. Är nog väldigt svårt att dra slutsatser kring SAS pennutdelningsvilja genom några få upplevelser här. :)
 

wenne87

Medlem
Har ju 3 long haul kvar med dem närmsta veckorna. Visst, man får vad man betalar för, dum som jag var ville jag testa om sas verkligen är så himla dåliga då jag oftast oker ba, lh alt swiss long haul oå senare tid. Men ah, imorgon har jag laddat upp med pennor till mig och stolsgrannarna. ;)

Sas lär iaf ha helt klart sämst eco av de europeiska bolagen på long haul. Alla ska vara bäst på något!
 
Toppen