Flyga med oneworld och tjäna upp tll 25.000 miles på US Airways Dividend Miles

Diskussion i 'Oneworld' startad av Dr. Miles, 29 Mars 2014.

1. Tack @henrik l för tipset!
    Det är bäst att starta den som en ny tråd så att flera får nytta av den.

Flyga med oneworld partner flygbolag mallan 2014-MAR-31 och 2014-JUN-30 och tjäna upp till 25.000 miles på US Airways Dividend Miles (när man har flugit med 6 eller mer olika oneworld partner flygbolag).

Say hello to oneworld® - Earn up to 25,000 bonus miles when you fly with oneworld partners*

Screenshot20140329_1.png

Last edited: 29 Mars 2014
  2. Hmm, jag fungerar om det går att klämma in JAL, Cathay Pacific, Dragonair, Malaysia Airlines och Royal Jordanian när jag är i Asien under april.
    Andra funderingar är om flighten som inte ger miles (ej bonusresor) räknas ändå som kvalificerad flight för denna kampanj.

Inom Europa utan visum är:
    • Air Berlin
    • British Airways
    • Finnair
    • Iberia
    • LAN (mellan Madrid och Frankfurt)

S7 Airlines bör fungera om man stannar på airside på Moskva Domodedovo.

Jag misstänker att Sun Air räknas som British Airways flight då de inte har eget flightnummer skillnad från Cathay Pacifics (Cathay Pacific) dotterbolag Dragonair (KA).

Last edited: 29 Mars 2014
  3. Det blev mycket billigare att dela fram och tillbaka och köpa netto 50.000 US miles för ca 570 USD än att köpa olika biljetter med 6 oneworld flygbolags flygningar.

Om det hade varit 100.000 bonus miles skulle jag ha kunnat nappa men 25.000 bonus miles var inte tillräcklig morot nog att ta besväret/betala extra.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!