Flybe går över till Avios

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Fredrik, 12 Oktober 2014.

1. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser på hemsidan att från 27 oktober kan man tjäna Avios om man flyger Flybe. Det antar jag kan tillföra något värde för den som har ett konto hos Iberia eller British Airways idag.

Flybe's Frequent Flyer Program

Europa gillar detta.
  2. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det här var riktigt intressant (tidigare fick man Avios på en del Finnairlinjer som opererades av Flybe, bokat på Finnairs sida, nu åste jag sätta mig in i de nya reglerna.

Får man TPs också?

3. Homer

Homer Medlem

Nej du måste ju kreditera flygningarna till Avios, enda undantaget då man kan kreditera till BAEC är om man lyckas boka codeshare med British Airways flight code...

4. Hmm, följande står att läsa på FlyBe Avios FAQs;

Avios FAQs

FlyBe - Avios.JPG

Här verkar det som att endast sådana som bor i GB får vara med eller har jag missuppfattat ngt??

5. Homer

Homer Medlem

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!