Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

TasselT

Medlem
Hm, jag köper alltid Flygbussbiljetter i deras app och har då biljetten elektroniskt i appen där det även står om den använts eller inte.
Där kommer poängen in i först när biljetten använts.
Mitt bevis är att jag en gång köpte en biljett i appen till Landvetter som inte kom till användning och inga poäng dök upp.
Först två månader senare använde jag biljetten och då kom poängen in ett dygn senare.

/ TT
 

Gus

Medlem
Jag är lite nyfiken att testa detta kortet. Kan man se någonstans vilken fly premium-nivå jag skulle hamna på?

Om jag skaffar kortet och inte är nöjd. Fungerar det här kortet som de flesta andra kort att om jag säger upp kortet så får jag tillbaka resterande del av årsavgiften?
 

ekf

Medlem
Kan man se någonstans vilken fly premium-nivå jag skulle hamna på?
Det "enklaste" sättet är att logga in på dina Eurobonussidor och räkna alla poäng under de senast rullande 12 månaderna. Se där, lite lördagsnöje.
För att räkna lite vidare, så räkna med att SAS/SEB räknar fel. I mitt fall saknar jag ca 1/3 av mina FlyPremium-poäng i deras räkneövning jmf med om jag räknar själv...
 

Homer

Medlem
Det har det gjort hela tiden för mig, men i e-posten de skickade häromdagen
med rubrik "Ditt poängsaldo och månadens erbjudanden" verkar det stämma
ganska bra (exakt går inte att vet eftersom det inte framgår vilka datum det handlar om)
om jag summerar posterna.
Dock är det en stor summa under "annat" som jag inte begriper vad
 

ekf

Medlem
Det har det gjort hela tiden för mig, men i e-posten de skickade häromdagen
med rubrik "Ditt poängsaldo och månadens erbjudanden" verkar det stämma
ganska bra (exakt går inte att vet eftersom det inte framgår vilka datum det handlar om)
om jag summerar posterna.
Dock är det en stor summa under "annat" som jag inte begriper vad
Ja, jag tror att saldot i det mailet är väldigt nära sanningen. Men menar du att summan av siffrorna i mailet stämmer överens med ditt FlyPremium-saldo (det gör det verkligen inte hos mig)?
 

Gus

Medlem
Det "enklaste" sättet är att logga in på dina Eurobonussidor och räkna alla poäng under de senast rullande 12 månaderna. Se där, lite lördagsnöje.
Nu har jag fått reda på det enklaste sättet! :) Jag ringde in till Eurobonus och de fick fram siffran på 10 sekunder! :)
 
Toppen