Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Impendill

Medlem
Jag löste inte det.

Edit: Det var från Tyskland till USA det inte fungerade för mig.

Efter mycket klickande fram och tillbaka kunde jag tillämpa rabatten på 2 SAS plus biljetter.
40.000 istället för 60.000.

Dock när allt var betalt hade de ändå dragit 60.000 poäng

Sitter i telefon nu med kundtjänst och ska se om de kan hjälpa mig.

EDIT: Det var en WF-flight som spökade. Jag bokade om online med kundtjänst på telefon och jag fick åter 60.000 poäng och systemet drog 40.000 poäng istället.
 
Last edited:

Alster

Medlem
Exakt. Det är precis så jag också förstått det. Vilket jag uppfyllt i juni, i juli och nu i augusti (dvs rullande har mina poänga varit en bra bit över 200k 12 månader bakåt). Så varför har inte gilitghetstiden förlängts, den är fast på samma giltighetstid som jag fick tilldelat i juni. Har den uppdaterats hos er andra?
Har du fått ordning på detta? Jag mailade kundtjänst på SEB Kort och de hänvisar till SAS...suck!!
 

JohnR

Medlem
Min giltighet har inte heller uppdaterats under Augusti fast jag har legat på över 200.000 poäng hela perioden. Får se vad som händer i månadsskiftet.
 

Magnusfp

Medlem
Har du fått ordning på detta? Jag mailade kundtjänst på SEB Kort och de hänvisar till SAS...suck!!
Jag följde faktiskt upp det idag och hade ett långt samtal med SAS kundtjänst. Till slut hänvisade hon mig till mailen, så har skrivit ihop ett mail i förmiddags och skickat. Uppdaterar här så snart jag får svar.

Det är ju ganska tydligt i deras villkor att det ska vara just rullande och att det ska uppdateras löpande, så jag anar att det är en systemteknisk grej som förhoppningsvis efter lite påtryckningar blir åtgärdad.

Man har iallafall ingen framgång att prata FlyPremium med SEB kort/Mastercards kundtjänst har jag också insett, så hoppas att vi kan komma vidare via SAS.
 

seat56f

Medlem
Det uppdateras helt klart löpande, alla nya transaktioner som kommer in på mitt eurobonuskonto dyker också upp i FlyPremium-saldot på mastercard, det är bara det att det saknas en 110k poäng...
 
Toppen